1) По готовності об'єкта - будинок за адресою Тернопільська, 21, будівля №А введено в експлуатацію 24 грудня 2014 року, що підтверджується наданою на мій запит ТзОВ "ФК "Новий Львів" копією Декларації про готовність об'єкта, зареєстрованої в ДАБІ у Львівській області 24 грудня 2014 року... Серед цікавого в цій Декларації: в будинку проведені всі будівельні роботи а також проведено випробування встановленого обладнання, також, як виявилося роботи з благоустрою прибудинкової території також всі вже виконано. На моє звернення ПП "Львівдах" повідомив, що всі роботи справді виконані, а от благоустрій буде закінчено після настання спрятливої погоди.... В даному випадку залишається сподіватися лише на совість забудовника і Управителя (чи загрозу зіпсути ділову репутацію)
2) По доступу Варіант перший - говорити з Управителем і очевидно що з тим, хто укладав з Вами договір а не з менеджерами, оскільки, як показує власний досвід такі питання (концептуально а не одноразово) вони не вирішують. Цей варіант, як на мене малоймовірний. Варіант другий - юридичний і правильний, як на мене - на сьогоднішній день ми всі є інвесторами, закон розрізняє поняття ІНВЕСТОР і ВЛАСНИК. Документом, що підтверджує право власності на квартиру, паркомісце чи гаражний бокс в даному випадку, є Свідоцтво про право власності. Цивільний кодекс передбачає право володіти, користуватися і розпоряджатися належним людині майном (наприклад - квартирою). Інвестиція (участь у фонді) це передача коштів за які в перспективі мають збудувати квартиру, якщо ж Вам щось не подобається - на Вашу вимогу кошти мають повернути.... Скоріш за все, що ФК Новий Львів в жодному договорі про участь у фонді не прописсала право інвестора без дозволу робити ремонт в ОБ'Єкті ІНВЕСТУВАННЯ, це відмінне поняття від квартири, яка є власність і де ніхто вже не вправі обмежити право робити ремонт в Вашій квартирі, а в разі порушення цього права потрібно звертатися в правоохоронні органи...
3) Відповідно, щоб пришвидшити право робити ремонт потрібно зареєструвати право власності, а для цього потрібно: а) Отримати від ФК Новий Львів інформацію про площу; б) доплатити, якщо вона більша; в) Здати Свідоцтво про участь у фонді і отримати від ФК довідку; г) підписати Акт приймання-передачі з ПП "Львівдах" (при підписанні акту з'ясувати чи дійсно всі передбачені роботи виконано; д) ПП "Львівдах" реєструє право власності власним коштом і передає Вам Свідоцтво.
З досвіду право власності реєструється до 10 днів, решта залежить від ФК Новий Львів і ПП "Львівдах".
4) Мене, як майбутнього власника квартири в цьому будинку також турбує питання водопостачання та електропостачання цього будинку. Зокрема Сумська, 10, яка також будувалася цією "Корпорацією" здана в листопаді 2013 року до цього часу не електрифікована та не підключена до водопостачання та водовідведення у встановленому законодавством порядку. Думаю це питання теж упускати не ваарто....
5) Ще 3 житейські питання зовнішнє освітлення вулиці Тернопільської, відсутність тротуару на Тернопільській (в дощ - хіба по болоті) і розвалені сараї під вікнами - з протилежного боку від Тернопільської.
По перших двох пунктах думаю є 3-4 варіанти: а) робити це своїми коштами; б) коштом міста; в) солідарно місто + люди (улюблена схема Садового); г) коштом забудовника (тоді треба звертатися гуртом і письмово + підключати Сумську, 10).
По перших двох пунктах - неофіційно поцікавився в "міста" які є варіанти, десь на другий тиждень щось буду знати....
Що робити з сараями під вікнами - не знаю...
P.S. Комусь ФК "Новий Львів вже дала інформацію про остаточну площу чи то тільки мені тягнуть?
Процитую ще сюди повідомлення п. Анжелли: "Вчора була в офісі (13.03), розмовляла з Труш О.І. (директор). Були надані такі роз'яснення: 1.На сьогодні в держ.структурах оформляється Наказ про присвоєння поштової адреси 10-ки. Плановий термін видачі Наказу 27.03.2015 (в Оксани - менеджера бачила цей лист). 2.Після цього Сихівською райадміністрацією виробляється Розпорядження про присвоєння поштової адреси. Плановий термін даного Розпорядження - 03.04.2015. 3. Тоді подаються документи в Державну реєстраційну службу для проведення реєстрації прав власності на квартири, такий термін 10 днів. Таким чином, врахоауючи вихідні, свята і т.д. - в середині квітня, максимум кінець квітня першим 100% оплаченим власникам квартир видадуть всі документи і ключі. 4. Тоді ж і заберуть кран від 16-ки. Була на будівництві:дивилась, розмовляла з п.Богданом: 1.Розглядають вхід з Сумської, або центральний вхід (останній я собі важко уявляю). 2. Заливали бетоном входи в підїзди 10-ки. 3. Додатково поцікавилась як відбуаається підйом будматеріалів на 2-10 поверхи. Враховуючи негативний досвід Сумської, планують обшити ліфти всередині і зробити підйом буд.мат. платний (символічна сума) під контролем ліфтера. Мені здається- хороший вихід з ситуації. 4. На будівництві теж сказали що кран біля 16-ки середина-кінець квітня заберуть (важливий фактор також погода). Так що бажаю нам терпіння і гарної погоди. Дякую всім за підтримку! На мою думку, лише після нашої активізації ми отримали більш чіткі відповіді, а не розмови про "кран"."
На офіційному сайті Інспекції Архбуд контролю 24 грудня 2014 року наш будинок введений в експлуатацію (номер док. ЛВ143143581028) і згідно ЗУ Про фінансово-кредитні механізми і управління майном при будівництві житла.... , а також згідно їхніх Правил (які розміщені на сайті- і це є документ) вони повинні Вас повідомити письмово про цей факт. Враховуючи скільки часу пройшло від терміну здачі будинку, і багато інвесторів вже такий документ мають на руках- ви його можете вимагати, або пояснень чому його нема.
Доброго вечора. Відносно Вашого запитання про остаточну площу. Ми вже отримали копію технічного плану в юридичному відділі і сплатили за зайві метри ще місяць тому. Ніяких абсолютно з цим проблем не було. Платили ще по 12.80 грн. за долар.
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]