Звіти про хід будівництва - Сторінка 17 - Форум
Звіти про хід будівництва
| |
oleg-energy | Дата: Середа, 13.05.2015, 19:39 | Сообщение # 321 |
Полковник
Группа: Администраторы
Сообщений: 225
Репутация: 0
Статус: Offline
| Поки будинок повністю не доведуть до ладу можна побути і в тому ОСББ, а потім буде видно що воно собою представляє ) До речі замість оцієї розваленої споруди на сусідній Панаса Мирного 24 планують будувати офісний комплексу для IT-сфери, так що поволі райончик розвивається https://www.facebook.com/permali....2962794
|
|
| |
stoune | Дата: Середа, 13.05.2015, 19:54 | Сообщение # 322 |
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 22
Репутация: 0
Статус: Offline
| Цитата Поки будинок повністю не доведуть до ладу можна побути і в тому ОСББ, а потім буде видно що воно собою представляє ) 1. Якщо чесно дивлячись на Сумську не бачу сенсу приєднуватись. Якщо я правильно розумію пройшло 2 роки з часу здачі будинку. 2. Вступити легко, але потім збирати 2/3 членів для виходу майже нереально http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2866-14
Цитата Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало не менше двох третин присутніх осіб, які мають право голосу.
|
|
| |
pavlenka | Дата: Неділя, 17.05.2015, 20:33 | Сообщение # 323 |
Рядовий
Группа: Пользователи
Сообщений: 19
Репутация: 0
Статус: Offline
| Цитата Стосовно ОСББ такий факт з боку офісу вже давно встановлено, що вони (Литвиненка 3) будуть обслуговувати всі будинку, які зараз будуються разом із Сумською. Я перепрошую, а встановлено було ким? Забудовником, який до цього взагалі не має мати ніякого діла? ОСББ на Сумській що хорошого зробило за два роки, щоб до них доєднуватись? Живуть люди у срачі, вибачте за слово...
|
|
| |
oleg-energy | Дата: Понеділок, 18.05.2015, 15:29 | Сообщение # 324 |
Полковник
Группа: Администраторы
Сообщений: 225
Репутация: 0
Статус: Offline
| Дзвонив прораб Богдан, питав чи не хочу я зміни вносити в проект електропроводки. Також казав що по електропроводці вже дійшли до мого 7-го поверху і паралельно почнуть (чи вже почали) також прокладати електропроводку з верхніх поверхівю
|
|
| |
bee | Дата: Вівторок, 19.05.2015, 10:49 | Сообщение # 325 |
Рядовий
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
| турбує наявність в близькій відстані до житлових будинків ліній електропередач. цікаво, чи хтось вивчав, на скільки будівництво знаходиться в безпечній зоні? яка там реальна відстань?
|
|
| |
oleg-energy | Дата: Четвер, 21.05.2015, 12:20 | Сообщение # 326 |
Полковник
Группа: Администраторы
Сообщений: 225
Репутация: 0
Статус: Offline
| Якщо порівнювати з цією лінією на Личаківській (напруга там така ж 110 кіловольт) https://www.google.com.ua/maps....0?hl=uk то в нас відстань огого - більше 130 м Згідно ПУЕ відстань для повітряних ліній напругою 110 кВ від крайніх проводів до споруд має становити не менше 20 м.
|
|
| |
Gramazeka | Дата: П`ятниця, 22.05.2015, 14:24 | Сообщение # 327 |
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 25
Репутация: 0
Статус: Offline
| Встречался вчера с электриком (энергетик Богдан Несторович). Решил начертить план, чувствую нужен будет контроль. Спрашивал про счетчики, будут обычные, а не те которые считают день-ночь. Вместо водяного теплого пола можно заказать электрический, его тоже в стяжку ставят. Дополнительная точка (розетка) 55 грн. Смету Богдан обещал посчитать после того как я ему на мейл отправлю план. В понедельник буду встречаться с сантехником, он тоже обещал смету.
|
|
| |
sdr112 | Дата: П`ятниця, 22.05.2015, 14:35 | Сообщение # 328 |
Майор
Группа: Пользователи
Сообщений: 81
Репутация: 0
Статус: Offline
| Цитата bee ( ) турбує наявність в близькій відстані до житлових будинків ліній електропередач. цікаво, чи хтось вивчав, на скільки будівництво знаходиться в безпечній зоні? яка там реальна відстань? Знайшов таку інфу в інтернеті
При порівнянні розетки змінного струму з напругою в 220 В, що знаходиться в метрі від людини, і ЛЕП, передавальної струм напругою приблизно 200 кВ, розташованої в тридцяти метрах, (враховуючи, що сила статичного поля зменшується пропорційно квадрату відстані) - обидва цих джерела випромінювання, впливають приблизно однаково.(Це не враховуючи що в квартирі кількість резеток зазвичай перевалює за 10)
Шкода високовольтних ліній біля будинку http://fivobio.com/cikava-informacija/3195-shkoda-visokovoltnih-linij-bilja-budinku.html
|
|
| |
pavlenka | Дата: П`ятниця, 22.05.2015, 15:56 | Сообщение # 329 |
Рядовий
Группа: Пользователи
Сообщений: 19
Репутация: 0
Статус: Offline
| Цитата В понедельник буду встречаться с сантехником, он тоже обещал смету. Теж мали необережність прокладати теплу підлогу, скориставшись послугами сантехніка від забудовника. Тепер шкодуєм... Приготуйтесь до того, що намалюють схему прокладання теплої підлоги від руки на плані
|
|
| |
Serghiy1976 | Дата: П`ятниця, 22.05.2015, 17:40 | Сообщение # 330 |
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 26
Репутация: 0
Статус: Offline
| pavlenka, прошу Вашої допомоги. Хочу робити теплу підлогу, але мало що в цьому тямлю. Чому краще не користуватись послугами сантехніка від забудовника? Чи можете дати якісь поради щодо встановлення? Буду вдячний за консультацію тут на форумі або на скриньку serghiy1976@i.ua
|
|
| |
Gramazeka | Дата: Субота, 23.05.2015, 12:40 | Сообщение # 331 |
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 25
Репутация: 0
Статус: Offline
| Вчера проходил мимо и увидел что на шестнадцатке поставили леса, по стене которая соприкасается с 10-ти этажкой, вероятно приступили к фасаду.
|
|
| |
pavlenka | Дата: Неділя, 24.05.2015, 20:26 | Сообщение # 332 |
Рядовий
Группа: Пользователи
Сообщений: 19
Репутация: 0
Статус: Offline
| Serghiy1976, чисто зі свого досвіду не раджу користуватись послугами сантехніка від забудовника з наступних причин: - нам на початку обіцяли, що теплу підлогу будуть встановлювати за розробленим планом, креслення якого нам потім віддадуть для того, щоб ми знали, де під стяжкою проходять труби (на випадок, якщо треба буде в якомусь місці роздовбати стяжку під час ремонту)
- так от, ніякого плану не було розроблено, і ніхто навіть не збирався це робити. Труби клали "як ляжуть", місцями досить неоптимально, так що вони накладались одна на одну без потреби. Коли ми прийшли і побачили цю справу, звичайно спробували поговорити з самими майстрами і пояснити, як можна оптимізувати прокладання теплої підлоги, щоб труби не перетинались (хоч це зовсім не наша професія - тут треба було задіяти всього лише трохи просторового мислення), на що майстри лиш хмикнули і продовжили...
- самого сантехніка ми довго і нудно видзвонювали з нагадуванням скинути нам план прокладання теплої підлоги. Коли видзвонювати надоїло і ми прийшли особисто, нам сантехнік виніс нашвидкуруч намальований ручкою "план" (якщо це можна так назвати) на схемі нашої квартири - про якісь точні значення відстаней взагалі мова не йшла...
Вирішувати звичайно вам, але я б, якби мала зараз нагоду це переграти, ніколи б в житті не зв"язувалась із тими так званими "майстрами".
|
|
| |
yrdopomoga | Дата: Понеділок, 25.05.2015, 12:39 | Сообщение # 333 |
Рядовий
Группа: Пользователи
Сообщений: 7
Репутация: 0
Статус: Offline
| Стосовно ОСББ!!! Доброго дня! Звати мене - Анатолій. Саме я займаюсь утриманням будинку та прибудинкової території будинку по вул. Сумська, 10. Щодо сміття, зазначу коротко: під час прийняття будинку восени 2014 р., нами самотужки з сходових та коридорів будинку вивезено 4 КАМАЗИ буд. сміття, що "чемно" нагромаджувались при проведенні квартирних ремонтів. В ліфтах, які миються щоранку, напевно, щоб не забруднювати підлогу робітники ходять по стінах :-), і скромно виривають енергозберігаючі лампочки разом з патронами. Питання до власників, адже вони наймають таких "акуратних" робочих. Зі своєї сторони, радий відповісти на усі "проблемні" питання та поділитись досвідом! Усіх бажаючих прошу телефонувати: 0989195373.
|
|
| |
pavlenka | Дата: Вівторок, 26.05.2015, 11:17 | Сообщение # 334 |
Рядовий
Группа: Пользователи
Сообщений: 19
Репутация: 0
Статус: Offline
| yrdopomoga, як на мене було б добре зібрати людей і розповісти/показати ваші реальні досягнення в роботі ОСББ на Сумській для того, щоб ми могли самі вирішити, чи нам підходять ваші послуги. Стосовно вашої позиції, що в усьому винні жителі, то вона трохи насторожує. Згідна, що є такі напевно, але ж не всі? Чи всі? Стосовно 4х камазів буд.сміття, то ту саму історію чули від забудовника. Виникає питання, хто ж це таки реально організовував і з чиєї ініціативи?
|
|
| |
link_s | Дата: Вівторок, 26.05.2015, 11:55 | Сообщение # 335 |
Рядовий
Группа: Пользователи
Сообщений: 12
Репутация: 0
Статус: Offline
| стосовно 10-поверхівки Тернопільська 21а, поділюся інформацією, можливо комусь буде корисною.. доступ до квартир - можна отримати ключі, погодивши це з директором Фінансової компанії (якщо не помиляюся) Олегом Трушем.. для цього необхідно підписати акт-приймання передачі квартири. в акті окремо зазначено, що ключі будуть віддаватися за окремим актом приймання-передачі.. після підписання акту, треба активно надзвонювати з проханням передати інформацію про ключі далі - Богдан не віддає ключі поки не отримає вказівки від свого керівника (Труш не його керівник)... тобто, часу це трохи забирає, з передачею інформації там не все так добре як хотілося б зате отримавши ключі, можна безперешкодно відвідувати квартиру у робочий час (пн-сб, 9-18), без присутності Богдана чи менеджерів.. ледь не забув - для отримання доступу, треба менеджерам скинути копії свого паспорту (і паспорту осіб, які можуть входити з вами до квартири - дружина, майстри, т.д.)
крім того, з середини червня обіцяють окремий вхід до 10-поверхівки, доріжка має пролягати ззаду будинку (треба буде фактично навколо обходити).. ну, побачимо, дуже хотілося б звісно p.s. можливо в когось є ще якась інформація стосовно десятиповерхівки - скидайте сюди, з радістю почитаю
|
|
| |
Роман | Дата: Четвер, 28.05.2015, 14:10 | Сообщение # 336 |
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 26
Репутация: 0
Статус: Offline
| підтримую запитання павелка, щодо ОСББ, можна ще про фінансову складову дізнатись? щиро дякую!
Сообщение отредактировал Роман - Четвер, 28.05.2015, 14:11 |
|
| |
yrdopomoga | Дата: П`ятниця, 29.05.2015, 15:24 | Сообщение # 337 |
Рядовий
Группа: Пользователи
Сообщений: 7
Репутация: 0
Статус: Offline
| Власники, у більшості, дуже порядні люди! Проте, не завжди це стосується робочих, що мають доступ до під`їздів. Ніхто проблем не перекладає і не винить мешканців. Якраз, тому ці проблеми лягають на плечі Управителя. У співвласників – брак часу для комплексного вирішення загальних питань. Щодо фінансової складової, то вона залежить від закладених планових витрат. І її слід обговорювати: визначати перелік послуг, будувати стратегію. Є витрати зовнішні: вивіз сміття, обслуговування аварійною службою, тех. обслуговування та диспетчеризація ліфтів, обслуговування димовентканалів (в ПАТ "Львівгаз" 2 рази на рік потрібно здавати акти про їх перевірку), оплата за споживання електроенергії МЗК, ліфтами, насосною, тощо. Є внутрішні витрати з утримання будинку: обслуговування інженерних мереж, прибирання, врешті - створення резервного фонду для майбутнього проведення ремонтів. Будинком потрібно управляти щоденно, і, зранку до вечора.Додано (29.05.2015, 15:24) --------------------------------------------- Адміністрація на управління одним будинком – дороге задоволення. Витрати на управління «з`їдатимуть» значну частину надходжень. Повірте, якісно працювати на одному ентузіазмі людина не зможе. Нажаль, ситуація в державі не дозволяє витрачати 8 годин робочого часу щодня, на вирішення питань будинку, забуваючи про те, що треба кормити сім`ю. Тому, коли функції управителя виконує голова правління ОСББ, він здебільшого перетворює (підкреслюю) професійну роботу, в хобі. Управляти і суміщати управління з іншою роботою – не вийде. Є вершина айсбергу – прибирання та благоустрій, і підводна частина, яку майже ніхто не помічає. А це: реєстрація ліфтів, що має провести балансоутримувач для дозволу їх експлуатації (20 тис. грн. і півроку часу бігання по інстанціям: збирання експертиз, вироблення дозволів, проведення випробувань, реєстрація); відкриття рахунків, налагодження ділових відносин з контрагентами; пошук надійного персоналу та контроль за його роботою, планування нарядів; розроблення кошторису, проведення нарахувань (оплата програмного забезпечення), контроль надходжень та видатків, контроль заборгованості, спілкування з боржниками; замовлення, постачання та доставка матеріалів; видача довідок про склад сім`ї, облік зареєстрованих; контакти з ДМСУ та органами місцевого самоврядування; бухгалтерія, ведення та подання бухгалтерської, податкової звітності, вчасне нарахування зарплат та сплата ЄСВ. Зрештою, немалу долю робочого часу займають побутові питання мешканців, а головне - оперативне їх вирішення. Якщо проблеми вчасно не вирішувати, - вони накопичуються, що вжепризвело до багатьох банкрутств ОСББ. Управління житлом – постійна й, без перебільшень, психологічно напружена робота та контроль. Новий будинок – не означає, що усі інженерні системи функціонують без перебоїв: пробиті та забиті каналізаційні труби, по яким спускають цеглу та навіть шматки гіпсокартону, що забивають систему наглухо, перебиті водяні стояки, та роздовбані вентканали перфораторами, тощо. Єдине управління кварталом вигідніше, адже адмін.видатки – рівномірно розподіляються між кількома будинками. А це - можливість, при тому ж рівні оплати, на зекономлені кошти, встановити комплексний відеонагляд, охорону кварталу, влаштування шлагбаумів, благоустрій кварталу в цілому, а не будинку, за принципом: «моя хата з краю». Принцип єдиного управління, що веде до значної економії, і є основою створення Управляючої компанії «Новий Львів». Взагалі, за новим законодавством, співвласники в будь-якому разі, без перешкод можуть управляти спільним майном. Правда, бажається, щоб ми ставили ціллю зробити зручним та благоустроєним квартал, а не обмежувались мріями про гарну квартиру, в загальний коридор виглядаючи через дверну шпарину, з думкою: «а це вже не моє». З часом, слід ввести поняття – співвласники кварталу, скоординувати їх активність та діяльність. Про тариф. Тариф повинен бути економічно обґрунтованим! Без гідної оплати - працюють тільки негідники, які і ці крихти привласнюють. Звичайно, що деякі мешканці хочуть платити мало, або й взагалі не платити. Проте, щоб надавати якісні послуги, думаю, не заперечуєте в необхідності «адекватної» і, що головне, вчасної та 100 % оплати. Адже, якщо платять - 50 % мешканців, а надавачам послуг: ліфти, сміття, аварійна тощо – необхідно заплатити 100% - діла не буде. Ось вам і наростаючі дефіцити. І нестача, за браком коштів, робочих рук, для покращення благоустрою. В тариф можна закласти будь-які побажання, але за наявності боргів – за них нічим буде платити, бо всі зібрані гроші підуть надавачам послуг. Офіційні тарифи в місті встановлені давно і не переглядалися. Проте, коли доходить до порівняння, всі в один голос кажуть: а ось в місті тариф такий, а тут такий. Зарплата зросла, вартість електроенергії зросла, вартість послуг надавачів - зросла. Я, мовчу, про матеріали. Насправді, утримання будинку коштує дорожче, ніж рівень місцевих тарифів. Як знайти, адекватного і сумлінного працівника за 1,5 тис. грн., що закладено в витратах? Та й не слід забувати про майбутнє (резервний фонд), адже і в новобудові колись прийде час для перекриття даху та відновлення конструктивних елементів. Особисто, я мрію про квартал високих стандартів і прикладаю всіх зусиль, щоб ця картинка в голові, якнайшвидше реалізувалась. Чи уявляєте Ви, яким буде наш квартал? Тем для бесід багато, а головне - вони необхідні. Для обговорень та ініціатив телефонуйте: 0989195373 - Анатолій.
|
|
| |
Роман | Дата: Субота, 30.05.2015, 10:35 | Сообщение # 338 |
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 26
Репутация: 0
Статус: Offline
| з вашого поста виникає, що плата ОСББ більша за ЖКХ, а де логіка?, новий будинок!, а вже кришу робимо?)))почекайте...так спочатку організаційних, тощо питань багато, потім все ставиться на півавтомат..не спорю що це не хобі, це робота!, нелякайте нас високою платньою будь ласка))? а платити потрібно заставляти всіх, нема чим тоді на орендовану!
|
|
| |
yrdopomoga | Дата: Субота, 30.05.2015, 18:21 | Сообщение # 339 |
Рядовий
Группа: Пользователи
Сообщений: 7
Репутация: 0
Статус: Offline
| мова про резервний фонд (амортизація). новий будинок також старіє. пройде десяток років, і виникнуть питання, які тарифом не перекрити. про майбутнє думаємо зараз. а тариф - в більшості не вищий, і залежить від кількості послуг та бажань співвласників. навіщо лякати платнею? її розмір визначаємо разом!
|
|
| |
Lexa | Дата: Субота, 30.05.2015, 21:32 | Сообщение # 340 |
Рядовий
Группа: Пользователи
Сообщений: 13
Репутация: 0
Статус: Offline
| Вопрос к yrdopomoga, как владельца квартиры на 10-ом этаже желающим как можно быстрее начать ремонт, меня очень и очень сильно валнует вопрос, на каких условиях будет запускаться лифт на время ремонта?
|
|
| |
|
|